نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

درد زندگی

عمیق ترین درد زندگی...

       دل بستن به کسی که هرگز به او نمیرسی....

بوسه

ببین که چگونه لبهای ساکتم در شهوت بوسیدن لبهای معصوم تو سکوت کرده اند

شاخه گل سرخی به روی چشمانت میگذارم

                                                         وبا چشمانی بسته برای اولین بارتورا میبوسم

ادامه مطلب ...

بهم نمیرسیم


تکیه به شونه هام نکن

من از تو افتاده ترم

ماکه به هم نمی رسیم

بسه دیگه بزار برم

ادامه مطلب ...

صدای تو

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است...

ادامه مطلب ...

من و تقدیر

چه ارتباط ساده ای...

                        بین من و تقدیر هست...!!!!

                                                  تقدیر ویران میکند من هم مرمت میکنم...!!!

غصه نخور...!

غصه نخور .....!

کنار آمده ام با نبودنت....

خیلی که دلم بگیره.....

                گریه میکنم...!!!!!

                           به یادت