نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

اینـــو آویـــــــــ ــــــــزه گوشت کــنـــــــــ ...!

مگـــه نخوآستــی بــــری؟!!

پس اینکــــه گــــریـــــــــ ـــــــه می کــــنم یــآ نـــهــــــــــ !

اینــکه شــــآدمـــــــ ــــ یــــآ نـــهـ !

اینکـــه مواظــــــ ــــــــــ ــــــب خــــودم هستــــــــــ ـم یـــآ نــهــــــــــــ !

بـه خــودمـ ربــــــــ ــــــط دآره

تـــو کـــه بـــه خــــواسته ات رسیـــــــــــ ـــــــــــدیــــــــــــ...

رفتــــــ ــــــــــ ـــــــ ـــــی...

پس دیگــــــــه ســــ ـــآکت شو لعنتیــــــــــــــ.....

زندگی خواهم کرد .....

نگو گریه نکن ...

اشک همدم تنهایی های من است 

گریه می کنم تا یادم نرود چقدر دوستت دارم 

نگو بخند ...

لبخندهایم را تو با خودت بردی 

من فقط برای تو می خندم 

همانطور که تو دوست داشتی

لبخندی پر از شیطنت ...

اما زندگی خواهم کرد تا تو بازآیی ...


زن...........

مو هایش را نوازش کن ؛

قبل از اینکه سفید شوند ....



زن است ...


با همه زن بودنش ،


دوست دارد نوازشت را ...



ولی با هوش است ؛



فرق ریا با صداقت رامی فهمد ... !!


یادت نیست . . . !


دل من می گیرد از نبودن هایت . . .



و تو انگار مرا یادت نیست . . . !



راستی..چـــــرا دلت برایم تنگ نمی شود؟....!


اگه ..........

اگه دوستَش داری
و
نگی بزرگترین اشتباه زندگیت رو کردی!!!
.
ولی
.
.
.
اگه دوستش نداری
و
دروغ بگی ،
بزرگترین خیـــانت زندگیت رو کردی !!!

ﺷـﺎﻳـﺪ.............

ﺧﺪﺍﻭﻧـﺪ

ﻧﻤﯽ ﺧـﻮﺍ ﻫـﺪ ﻣـﺎ ﺑـﻪ ﻫـﻢ ﺑﺮﺳﻴـــــــﻢ ... !


ﺷـﺎﻳـﺪ


ﺗﻨـﻬﺎ ﺩﻟﻴﻠـﺶ ﺍﻳـﻦ ﺑـﺎﺷـﺪ ﻛــــﻪ .. .


ﺍﮔـﺮ ﻛﻨــﺎﺭﻡ ﺑـﺎﺷــــﻲ ...


ﺩﻳﮕــﺮ ﻫﻴـــــــﭻ ﻭﻗﺖ ...


ﻫﻴـﭻ ﭼﻴــــــﺰ ...


ﺍﺯ ﺍﻭ ﻧﺨــﻮﺍﻫـﻢ ﺧﻮﺍﺳـــــﺖ .....................



نیا باران .......

نیا باران ...

عاشقانه اش نکن !

من و او ، "ما " نشدیم ....


سیمین دانشور.........

بهای سنگینی دادم تا فهمیدم : 


کسی را که قصد ماندن ندارد ، باید راهــــی کرد !



سیمین دانشور

ﺑﺎﺯﻡ ﺩﻟﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ............

ﺑﺎﺯﻡ ﺩﻟﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻧﻢ ﻧﻢ ﺑﺎﺭﻭﻥヽ、ヽ``、、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、、ヽ ヽ `、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、 ヽ``、、`、、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ、ヽヽ `、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、 `、、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ ヽ、ヽ、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ ヽ、ヽ``、ヽ、ヽ、ヽ.`、ヽ、ヽ``、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ ﭼﺸﺎﻡ ﺧﯿﺮﻩ ﺑﻪ ﻧﻮﺭﻩ ﭼﺮﺍﻍ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ、ヽ`、ヽ、ヽ` `、、`、、ヽ`、`、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ `、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、` `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﺍﺭﻭﻡ ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、 ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ `、ヽヽヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ` ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻣﺸﺐ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﻭﻥ ヽ `、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、 ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、 `、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ

<<فریدون مشیری>>

مرا از یاد برد آخر ولی من ،


بجز او عالمی را بردم از یاد...


<<فریدون مشیری>>

خاطره .........

باور کنید که فراموشش کرده ام ...

اما نمی دانم چرا ...

بعضی وقت ها ...

همین که اسمش را می شنوم ...

بی اختیار خاطره از چشمم فرو می ریزد !.!.!


برو..........

گاهی وقتا توی رابطه ها نیازی نیست طرف بهت بگه:برو!


همین که روزها بگذره و یادی ازت نگیره،


همین که نپرسه روزا رو چجوری به شب میرسونی،


همین که کارو زندگی رو بهونه میکنه...


همین که دیگه لابه لای حرفاش دوست دارم نباشه،


و همین که حضور دیگران توی زندگیش پررنگ تر از بودن تو باشه


 هزار بار سنگین تر از کلمه ی برو واست معنا پیدا میکنه،پس برو...


قبل از اینکه ویرون تر از اینکه از اینی هستی بشی..

رفت !!!!

رفت !!!! 
بسلامت..... 
من خدا نیستم بگویم صدبار اگر توبه شکستی باز آی..! 
آنکه رفت به حرمت آنچه برد حق بازگشت ندارد..! 
رفتنش که مردانه نبود حداقل مرد باشدو برنگردد...
رفتن او پایان من نیست آغاز بی لیاقتی اوست .

عادت کردم.........

«با همین دست، به دستانِ تو عادت کردم
این گناه ست ولی جان تو عادت کردم 

جا برای منِ گنجشک زیاد است ولی
به درختـانِ خیـابـانِ تو عـادت دارم

گرچه گلدان من از خشک شدن می ترسد
به ته خالی لیوان تو عادت کردم 

دستم اندازۀ یک لمسِ بهاری سبز است
بس که بی پرده به دستانِ تو عادت کردم 

مانده ام آخر این شعر چه باشد انگار
به ندانستن پایان تو عادت کردم»

خدایا.......

خدایا مارو با کسایی که دوسشون داریم امتحان نکن..!



مردانگی..............

مردانگی ات را
با شکستن دل دختری که دیوانه ی توست
ثابت نکن!
مردانگی را با غرور بی اندازه ات
به دختری که عاشق توست ثابت نکن!
مردانگی را...
زمانی می توانی نشان دهی که
دختری با تمام تنهائی اش به تو تکیه کرده
که دختری با تکیه به غرور تو ، به قدرت تو
در این دنیای پر از نامردی قدم برمیدارد...
مردانگیت را...
مـــرد باش