نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

که بودی...؟چه بودی...؟نمیدانم...!!!

قلبم را عصب کشی کردم

دیگر نه از سردی نگاه کسی میلرزد

و نه از گرمی آغوشی می تپد...!!!

میان خاطراتم دنبالت می گردم

                  که بودی...؟؟ 

                              چه بودی...؟؟

                                           نمی دانم...!!!

دلم تنگ است برای...:

دلم برای کسی تنگ است

 
که چشم های قشنگش را


به عمق آبی دریای واژگون می دوخت


و شعرهای خوشی برای پرنده ها می خواند


دلم برای کسی تنگ است


که همچون کودک معصومی

دلش برای دلم می سوخت


و مهربانی را


 نثار من می کرد


دلم برای کسی تنگ است


که تا شمال ترین شمال با من رفت


و در جنوب ترین جنوب با من بود

کسی که بی من ماند

کسی که با من نیست


کسی.........

سهراب سپهری

بیا تا برایت بگویم

که چه اندازه بزرگ است غم تنهایی من...

و تنهایی من شبیخون

حجم ترا حس نمی کرد...

                        واین است خاصیت عشق...!!!

تقدیم به  (----)

من و تو....

هرگاه کاسه ای زیر نیم کاسه است...

                                یعنی:

                                          من به توفکر میکنم و تو به دیگری... !!!!

دل تنگی

دلم تنگ است ...

دلم اندازه ی حجم قفس تنگ است...

سکوت از کوچه لبریز است ...

صدایم خیس و بارانیست...

نمیدانم چرا در قلب من پاییز طولانیست...!!!!!

فراموش کردن

فراموش کردن عزیزترین کس " لطمه زدن به قانون خاطره هاست...

                                           **همیشه به یادتمممممممم**

حرف دل

رفتی واسم تو چی گذاشتی بی وفا...

                                        تقاص عشقمو بده یا واگذارت میکنم پیش خدا...

دارو ندارم و ازم گرفتی من دیگه چیزی ندارم...

                                         یه نفس بود که حالا دیگه اونم ندارم...

                             (کاش نمیدیدمت)!!!!!!

شبیه تو

کسی چه می داند؟!!

امروز چندبار فرو ریختم....

از دیدن کسی که تنها لباسش شبیه "تو" بود

کاش

کاش میشد عاشقی را خاک کرد...


                            کاش میشد رنگ دل را پاک کرد...

                                            کاش... کاش...کاش...!!!