نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

من از تو دل نمی برم!

دخترک بهترین چیزا رو براش دعا می کنه،

حتی براش بزرگ ترین و بهترین عشق دوطرفه دنیا رو می خواد؛

اما من صدای لرزیدن قلبشو می شنوم!!!

"نکنه کسی جای منو براش بگیره"

 

وقتی دلم می گیرد..........

 

 

وقتی سرفه ام میگیرد

همه با لیوانی آب سراغم می آیند!

اما وقتی دلم می گیرد...

...

!!!

قسمت..........!

هرگز به دیگران اجازه نده قلم خود خواهی دست بگیرند

دفتر سرنوشت را ورق زنند

خاطراتت را پاک کنند و در پایانش بنویسند قسمت نبود!!

 

منم همان خسته و دل شکسته........

 

خدایا 

 منم همان خسته و دل شکسته  

منم همان مسافر بی همسفر مانده 

منم همان دل بسته به تنهائی های ناتمام 

منم همان مرداب سکوت در جنگلی از هیاهو 

منم همان قایق رو به غرق در اقیانوس غم 

منم همان کتاب پر حرف اما نا توان در گفتن 

منم همان اشک های خشکیده از نا امیدی 

منم همان دوستدار یاران که همه فراری اند از من 

منم همان درخت پر برگ و سایه دار٬ اما تبر خورده و ایستاده  

منم همان خشکی منتظر امواج دریا 

منم همان باور نکرده ز یاران 

منم همان نگاه عمیق اما پر ز اندوه  

منم همان موسیقی های غمگین 

منم همان شعر های دل شکن از دنیا 

منم همان ابر سیاه پر اشک اما٬منتظر بارش 

منم همان خسته و دل شکسته از خویش

منم همان خسته و دل شکسته  

منم همان ................ 

گـریــه.........

  گـریــه: 

 چشم انداز خیسی از قشنگـی

 است .

 تنها نمان .      یارشو .      نه باهرکسی .

بااو که درکنارش ... آرام می گیری    

دل را از دست دادن آسان نیست

دل را به دست آوردن آسان است./