نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

بــــــــــــــــــــــــــــــاران . . ....

ایـــن هــوا هـــم مــیــدونــه مـــا یـــه نــفــریــم امـــا:


 هـــی بـــارونــیِ 2 نــفــره مــیــشـــه


نبـــــــــار بــــــــــــــــــــــــــــــاران . . .


دِ لعنــــــــــتــــــــــــی نبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار. . .



امشب با دیگـــــــــــــری بیــــرون است . . .




ســـَــــــــرمـــــــــــــــــــــــــا میخورد ! ! !





آه .......

نه نام...!!

نه چهره...!!!

نه اثر انگشت....!!!!

ادم ها را از طرز آه کشیدنشان بشناسید...


عادت .....


آهسته بیا

چیزی هم ننویس

نظر هم نگذار

همان که بخوانی بس است

من به بی محلی آدمها عادت دارم

رویا ........

حرف های من رویاییست می دانم...


اما من از تو همین رویا را دارم...!!! 


سرزمین واژه ها.......

اینجا سرزمین واژه های وارونه است:

جایی که گنج, "جنگ" می شود

درمان, "نامرد" می شود

قهقه , "هق هق" می شود

اما دزد همان "دزد" است

درد همان "درد"


و گرگ همان گرگ...

خـــاطــره.........

بــعــضــی مــواقـــع بــوی گــنــد ســیـــگــارو



 بـــه عــطــری کـــه بــاهــاش خـــاطــره دارم تــرجــیــح مــیــدم