نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

تسلیت بنیامین بهادری....


نگو این پنجره رو به غروبه


آخرین روزای خوبه


تو دلم آشوب پاییزه دوباره..

.

.

.

.


چقدر تقویم هماهنگ و تلخ رقم خوردکه اولین شبِ نبودنش،


 طولانی ترین شب سال خواهد بود .....


صبور باش بنیامین بهادری.... 


تسلیت بخاطر فوت همسرتون.


پاییز..........

آخر پاییز شد!

میشمارم:


اشک های ریخته را...


موهای سفیدم را!...


چروک های پیشانی ام را!...


جای زخم هایم را!...


تکه های شکسته ی غرورم را!...


بغض های فرو خورده ام را!...


"دوستت دارم" ها و "عاشقتم" گفتن های روی دلم مانده را!...


شبهای مردنم را!...


در آخر هم مهمترین دارایی ام را میشمارم!...


دوست داشتنت را..... 


پاییزم تموم شد......



12نشانه اینکه عاشق شده اید!

12نشانه اینکه عاشق شده اید!

1- متن ها و اس ام اس های او را دوباره و دوباره می خوانید


2- وقتی با او هستید بسیار آهسته قدم می زنید


3- هر زمان که پیش او هستید ، تظاهر به خجالتی بودن می کنید


4- وقتی به او فکر کنید ، قلبتان تند تر و تند تر می تپد


5- زمانی که به صدایش گوش می دهید ، بدون دلیل لبخند می زنید

6- وقتی او را تماشا می کنید ، دیگر قادر به دیدن اطرافیانتان نیستید و فقط او را می بینید


7- شروع به گوش دادن آهنگ های آرام میکنید


8- او همه فکر شما می شود


9- بوی او شما را به وجد می آورد


10- متوجه می شوید که زمان فکر کردن به او ، همیشه با خود لبخند میزنید


11- حاضرید هر کاری برایش انجام دهید


12- هنگام خواندن این متن همواره فقط یک نفر در ذهن شما بود


حالم خوب نیست.........

خدایا حالم خوب نیست

یک مسکن قوی میخوام . . . 


بدون تجویز روزگار هم 

مرگ میدهی . . . ؟!؟؟


ﻫﻮﺱ.......

همه ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻫﻮﺱ ﺑﺪ ﺍﺳﺖ!

ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﻫﻮﺱ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ


ﻫﻮﺱ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ


ﻫﻮﺱ ﻏﺮﻕ ﺷﺪﻥ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ


ﻫﻮﺱ ﺑﻮﺳﯿﺪﻥ ﻟﺐ ﻫﺎﯼ ﺗﻮ


ﻫﻮﺱ ﻋﻄﺮ ﺗﻦ ﺗﻮ


ﻣﻦ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻫﻮﺱ ﺫﺭﻩ ﺍﯼ ﻫﻢ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮔﻨﺎﻩ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ!


ﺑﺮﺍﯾﻢ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﭼﻪ ﻓﮑﺮﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ؛


ﺩﯾﮕﺮ ﭼﻪ ﻓﺮﻗﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ!


ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮﺍﻡ...


عاشق هوس با تو بودن..!


ﺑﺴﻼﻣﺘﯽ.........

یه ﭘﺴــــــــﺮ ﺍﯾﺪﻩ ﺁﻝ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺩﮐﻠﻨﺶ ﺗﻠﺦ ﺑﺎﺷﻪ،


ﺑﺎﯾﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺴﻮﺩﯼ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺑﻐﻠﺖ ﮐﻨﻪ ﻭ ﺑﮕﻪ ﻣﻦ ﻓﻘﻂﻣﺎﻝ ﺗـــــــــــﻮﺍﻡ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ،

ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﺮﯾﺪ ﮐﺮﺩﻥ ﭼﺸﻤﺶ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻧﮕﺎﻩ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ

ﺑﻔﻬﻤﻪ ﺍﺯ ﭼﯽ ﺧﻮﺷﺖ ﺍﻭﻣﺪﻩ،

ﺑﺎﯾﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻟﻮﺱ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻗﻨﺪ ﺗﻮ ﺩﻟﺶ ﺁﺏ ﺑﺸﻪ ﻭ

ﺑﺒﻮﺳﺘﺖ،

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺳﺘﺎﺷﻮ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ ﭼﻨﺪ ﻟﺤﻈﻪ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﺳﺘﺎﺗﻮ ﻓﺸﺎﺭ

ﺑﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﺣﻮﺍﺳــــــﺶ ﺑﻬﺖ ﻫﺴﺖ،

ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺍﯾﺪﻩ ﺁﻝ ﺩﺭ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻤﯿﮕﻪ ﻣﻨﻢ

ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭ، ﻣﯿﮕﻪ ﻣﻦ ﻋﺎﺷـــــــــــﻘﺘﻢ ،

ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺍﯾﺪﻩ ﺁﻝ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻐﻠﺶ ﺑﻮﯼ ﺁﺭﺍﻣـــــــــﺶ ﺑﺪﻩ،ﻧﻪ

ﻫﻮﺱ،

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﺘﺖ ﺍﻭﻝ ﻟﭙــــــﺘﻮ ﻣﯿﺒﻮﺳﻪ ﻭ ﺳﺮﺗﻮ ﺭﻭﯼ

ﺳﯿﻨﺶ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ،

ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺍﯾﺪﻩ ﺁﻝ ﺑﺎ ﺗـــــــــــﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ ...

ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺍﯾﺪﻩ ﺁﻝ ﺑﺎﯾﺪ ﻣـــــــــــﺮﺩ ﺑﺎﺷﻪ

ﺑﺴﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﻣـــــــــــﺮﺩن....

شـــاید......

هیچوقت هیچکس ندانست شـــاید......



شیطان عاشق حوا بود که به ادم سجده نکرد......!!!!

ماه من......

ماه من......



" مبادا " گرفته باشی ........ 



که شهری را، به نماز آیات " وا میدارم "...


تو را ..........

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

تو را به خاطر عطر نان گرم

برای برفی که آب می شود دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت
لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم
تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم
برای پشت کردن به آرزوهای محال
به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به خاطربوی لاله های وحشی
به خاطر گونه ی زرین آفتاب گردان
برای بنفشیِ بنفشه ها دوست می دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم
تورا برای لبخند تلخ لحظه ها
پرواز شیرین خاطره ها دوست می دارم
تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم
اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های آسمان دوست می دارم
تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ... دوست می دارم
تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ... دوست می دارم
برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گناه
تو را به خاطر دوست داشتن ... دوست می دارم
تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم ... دوست می دارم ...

حکم........

فرقی نداره حکم چی باشه

عشق من, تو همیشه لازمی . . .


نگاره: ‏فرقی نداره حکم چی باشه 

عشق من, تو همیشه لازمی . . .

.:: حســـــــین ::.
دلتنگتم زندگـــــــــی‏

قــــــانون.........

یـــه قــــانونی تــو دنــیا هـست



بــــــــه نـــــــام قــــــانون ◥ مـــــــــن و تــــــــــو ◤



یعــنی تـــــــو بــا هـــر کـــسی غــیــر مـــــن بــــاشی



غـــــیـــــــــــر قــــانونیـــــه . . .


نگاره: ‏یـــه قــــانونی تــو دنــیا هـست 
بــــــــه نـــــــام قــــــانون ◥ مـــــــــن و تــــــــــو ◤
یعــنی تـــــــو بــا هـــر کـــسی غــیــر مـــــن بــــاشی
غـــــیـــــــــــر قــــانونیـــــه . . .

دلتنگتم زندگـــــــــی‏

نگرانم نباش ...

نگرانم نباش ... حال دلم خوب است ...

نه از آن شیطنت های کودکانه اش خبری ست

و نه از شیون های مداومش به وقت خواستنت

آرام گوشه ای نشسته ام و رویاهایم را خاک می کنم ...

نگران من ... نگران دلم ... نباش ...

ﻣﻨﺘﻈـــــــــﺮ ﻧﺒـــــــــﺎﺵ ....

ﻣﻨﺘﻈـــــــــﺮ ﻧﺒـــــــــﺎﺵ ....


ﺗــــــــﻮ ﺧـــــــﻮﺩﺕ ﺭﻓﺘـــــــﯽ ......


ﺩﯾﮕـــــــــﺮ ﺍﺯ ﺩﻟﺘﻨﮕــــــــﯽ ﻫـــــﻢ ﺑﻤﻴـــــــﺮﻡ


ﺻﺪﺍﻳـــــﺖ ﻧﻤﻴﮑﻨــــــﻢ ﮐﻪ ﺑﺮﮔــــــﺮﺩﯼ....

صـ♥ـدای تــو.......


مـــرا بــه اســم کــوچـ♥ـکــم کـه...

صــدا مــی زنــی!



لـحــن صــدای تــو...




دوسـ
♥ـتــ داشـتـ♥ـنــی تــریــن ..


صـدای عــالــم اســتــ

نگرانم ......!


نگرانم !

برای روزهایی که می آیند تا از تو تاوان بگیرند و تو را مجازات کنند!


نگرانم !


برای پشیمانی ات، زمانی که هیچ سودی ندارد!


نگرانم !


برای عذاب وجدانت ، که تو را به دار میکشد و می کُشد!